sobota, 21 września 2013

2. we gonna let it burn



A więc doczekaliście się kolejnej notki! Na początku chciałam wam podziękować za komenatrze i wasze opinie które wiele dla mnie znaczą. Mam nadzieję, że ten blog podbije wasze serca : )

Nie mam pojęcia co mogłabym wam tu dzis nabazgrać, ostatnio tylko szkoła, dom, i zabawa w nianie albo siedze i się nudzę xD Pomagam od jakiegoś czasu na unfaitful-heaven.blogspot.com więc muszę pracować za dwie Natalki :D

Dobra tyle bo chce mi się spać :D Grafika:












Tyle na dziś, do usłyszenia :-)

9 komentarzy:

  1. Moje serce już podbił ;) Ale się ucieszyłam jak zobaczyłam nową notkę ;) Pierwszy nagłówek jest przepiękny! Takie delikatne kolory, ogólnie jest taki subtelny, tak, uwielbiam takie kompozycje, zdecydowanie mój ulubieniec tej notki.
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh, dziękuję! To jest takie cudowne słyszeć takie słowa, i wiedziec ze ktoś docenia to co robię. Dziękuję :*

      Usuń
  2. Bardzo ładne są te nagłówki :) A z sygnatur najbardziej podoba mi się druga
    Simon i Demi <3
    oczywiście czekam na kolejną notkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że prace Ci się spodobaly :-) Dziękuję i ja także pozdrawiam :)

      Usuń
    2. dodałam drugą sygnaturę do notki na moim blogu :)

      Usuń
    3. o jak miło :> dziękuję za inforamcje :)

      Usuń
  3. Naciu, ładne prace.
    Ale brakuje mi takiego Naciowego stylu prac z wcześniej.
    Jeśli byś coś takiego zrobiła to byłabym w raju <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej takich prac jak kiedys nie zobaczysz iż stwierdzam że te są zdecydowanie na wyższym poziomie, dobrnęłam już tak daleko i nie mam zamiaru znowu sie cofac :-p Plus sama ja sie troche zmieniłam i wraz ze mna zmienia sie moj styl :)

      Usuń
  4. Świetne dodatki jednak zakochałam się w drugim nagłówku! <3
    Szablon główny też wymiata XD
    Czekam na kolejny post + dodaje do linków i obserwowanych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń