niedziela, 8 września 2013

1. welcome to the greatest show


  ©me


A więc powracam do blogowania. 
Może jeszcze ktoś mnie pamieta z bloga dignnity na onecie, to macie do czynienia z dzieckiem szczęścia. Natalka kłania się nisko. 

Z grafiką mam już trochę wspólnej przeszłości, z ręką na sercu stwierdzam iż wszystko czego się nauczyłam wymagało ciężkiej pracy. Nie jeden raz włączałam i wyłączałam PS'a bo nie miałam weny, bo mi się nie chciało, robiłam sobie przerwy ale jednak tworzenie grafiki jest czymś co uwielbiam i kiedy widze efekt końcowy jestem z siebie dumna iż nie poddaje się. 

Tak wiec po długiej przerwie powracam, z nowymi pracami na nowym blogu. 

Jeszcze chciałam serdecznie podziękować Baś za pomoc przy szablonie ♥ 
Kochana jesteś, że poświęciłaś chwile takiej wredocie jak ja :3 

Enjoy the show! 

 Nagłówki :

Sygnatury: 



Koloryzacja PSD



To tyle na dziś, aby nie było, że zapomniałam o kredytach...
Postanowiłam zrobić to w inny sposób. Jutro w wolnej chwili uzupełnie panel 'credits' tam będą znajdować się wszystkie nazwy blogów/stron z których pobierałam jakieś dodatki. Przynajmniej postaram się tagnąć wszystkich iż niektóre dodatki mam od x czasu i nie pamiętam co jest od kogo. Jeśli kiedyś zobaczycie iż użyłam w pracy coś waszego po porstu napiszcie mi o tym a ja dodam waszego bloga/stronę w panelu 'credits' 

Dziękuję i życzę spokojnej nocy, wielu koszmarów i powodzenia w szkole ;) 

PS. KOCHAM CIĘ MIGUŚ ♥

11 komentarzy:

  1. Heloł. Prace widziałam wcześniej :D
    Najbardziej podoba mi się pierwsza sygnaturka :D
    Pamiętam ją jeszcze z vd24 XD
    Pobieram koloryzacje.
    Pozdrawiam, xslaveex. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nati kochana :*
    Prac nie widziałam wcześniej, za rzadko siedzę na vd24 :P
    Najbardziej podoba mi się w sumie 1 nagłówek tylko... za dużo topazu.
    A tak to wszystko ładne :) Tylko ćwicz dużo Natuś kochana.
    I tak btw. Pisz częściej, że kochasz Migusia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśś:* Powróciłam do grafiki i będę ćwiczyć, ostatnio po prostu sie rozleniwilam xD Mam nadzieję, że bd mi szło co raz lepiej :-)
      hahaha, okey to we wszystkich postach dodam, że go kocham :D

      Usuń
  3. fajne ,a będziesz dawać inne prace tu bo robisz całkiem ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham pierwszy naglowek!!!! jest booski! *.* wiecej poprosze! :D
    dzieki ze podalas mi adres bloga, na pewno bede wpadac czescie , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Na grafice zbyt się nie znam, ale muszę Ci powiedzieć, że podobają mi się Twoje prace. Nie są jakoś tam zachwycające, bo nikt nie pobije Anusi z Szablonownicy i Impressole. Ona podbiła już moje serce. Niemniej nie o tym będę się rozpisywać.
    Najbardziej podoba mi się nagłówek, który ustawiłaś jako główny. Jest świetny!
    Na drugim miejscu uplasował się drugi nagłówek. Jest kolorowy, lecz nie do przesady.
    Wcale nie podoba mi się nagłówek z Emmą. Jest taki nijaki, nie poruszył mnie nawet, kiedy patrzyłam na jego miniaturkę.
    I ostatnia sygnatura wyszła Ci najlepiej.
    Czekam na Twoje kolejne prace.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne .. dodaję do obserwowanych i czekam na następne notki. Co do grafiki to najbardziej podoba mi się 2 nagłówek ;D Chociaż pierwszy też jest całkiem, całkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się zamieszczony na stronie głównej nagłówek*-*
    a jeśli chodzi o współpracę z KGYY to z blogami graficznymi odbywa się to inaczej, a mianowicie dodaję bloga do linków jeśli spełnia wymogi regulaminu oraz autor napisał stosowne zgłoszenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    przepraszam, że dopiero teraz komentuję, ale ja tak mam (zawsze jakieś opóźnienia w komentowaniu)
    Tak średnio podobają mi się dodatki, ale wiem, że miałaś przerwę i wiem, że za niedługo zobaczę tu takie cuda jak kiedyś :)
    tak więc czekam na nową notkę i nowe dodatki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście jak to ja zapomniałam napisać, ze podoba mi się nagłówek, który masz na blogu :)

      Usuń
  9. Przybywam, gdyż mnie wezwałaś w komentarzu n moim blogu i co widzę? Genialne prace! <3 Nagłówek z Emmą jest prześliczny, tak jak sygnaturki zresztą *.* Z niecierpliwością czekam na więcej, jestem pewna, że jeszcze mnie zaskoczysz i to nie raz! <3
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń