środa, 23 października 2013

3. Dear darlin'

 

A więc witam wszystkich, po długim czasie pisze dla was kolejną notkę z małą zawartością mojej grafiki. 


Ten post miał pojawić się znacznie wcześniej jednak w związku z przeprowadzką nie dostałam takiej okazji ponieważ był problem z łącznością i dopiero po 3tyg panowie postanowili nas odwiedzić z pomocą ;) To były ciężkie dni przeczytałam chyba z 30 fanfictionów opartych na sadze zmierzch, dzień w dzień oglądałam ukryta prawde, szpital wawa non stop szło oszaleć...jeszcze ponad tydzień chorowałam więc byłam uwięziona w domu :(


W końcu mam wolne, aż 2 tyg, kocham college nie dość że szkołe mam tylko 3 razy w tyg to tak dużo dni wolnych. Wiedzą jak uszczęśliwić uczniów.
W piąteczek przyjedzie mój Miguś ♥ żyję już tym dniem.
Wgl już niedługo święta, zastanawiam się nad zrobieniem świątecznej imprezy ale no musze jeszcze nad tym pomyśleć czy chce mi się robić mase światecznych dodatków. No ale chętnie dowiem się czy jesteście tym zainteresowani?

Wpadłam także na pewien pomysł, chciałabym zrobić notkę specjalną z wywiadami. Dokładniej? Jeśli ktoś kto czyta mojego bloga zajmuje się już dłuższy okres grafiką i jest chętny aby odpowiedzieć na kilka moich pytań proszę napiszcie mi o tym pod tą notką :-) Następnie po przeprowadzeniu takiego wywiadu znajdzie się on na o to tym blogu, dodam także link do waszego bloga i zaprezentuje w niej wasze prace. Moim zdaniem jest to dla was dobra reklama : ) Tak wiec czekam na wasze zgłoszenia :> Jeśli zgłosi się więcej niz 2 osoby zrobię więcej niż jedną specjalną notkę. 

A teraz czas na grafike :)






Tyle na dziś :) Mam nadzieje że prace wam sie spodobaja : ) 

22 komentarze:

  1. Co do wywiadów to całkiem ciekawy pomysł. I jeśli chodzi o imprezkę, to ja jestem jak najbardziej na tak. ;)
    Ostatnia sygnaturka jest przepiękna, urzekła mnie ;).
    To chyba będzie na tyle ode mnie. Czekam na kolejną notkę.
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Baś : ) Mi też ta ostatnia sygna podoba sie najbardziej :D

      Usuń
  2. Pierwszy nagłówek i pierwsza sygnaturka <3
    Jedyne co mi przeszkadza to topaz na twarzy postaci w pierwszym nagłówku, jednak i tak jest to mój faworyt. Kocham <3
    Co do wywiadów to bardzo dobry pomysł :) Mnie się osobiście podoba i tak się zastanawiam czy się nie zgłosić. Tylko nie wiem czy o takiej Brill warto czytać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinie :* A co do wywiadu pewnie że warto : ) więc jeśli jesteś chcętna to ja będę szczęśliwa :>

      Usuń
    2. Nie ma za co kochana :*
      A co mi tam, niech będzie :D Zgłaszam się ;p

      Usuń
    3. jejej :) to teraz tak, fajnie jakbyś posiadała GG, jeśli tak to mogłabyś podać mi nr? a jeśli nie to skontaktujemy sie przez maila : ) jeśli możesz to napisz mi jak wolisz i ew nr na aissha8@gmail.com : ) :*

      Usuń
    4. Niestety nie posiadam gg ale odezwałam się na meila :)

      Usuń
  3. Natuś :*
    Pierwszy nagłówek oraz pierwsza i trzecia sygna są śliczne :D W szczególności ta 3 sygna, ma coś w sobie takiego... że mmm. :D
    I jak zwykle musiałaś napisać o Migusiu, ale nie napisałaś, że go kochasz :P
    Co do wywiadów, to fajny pomysł :) Jak nie będziesz mieć chętnych, to zawsze możesz pomęczyć... mnie :P ewentualnie Baś, pozwalam Ci :D
    Całuski kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podobaja Ci się prace, też mi sie ta ostatnia sygna podoba i jestem z niej bardzo dumna :D hahah Miguś będzie częstym gościem <3 Z chęcią Cię pomęczę jak przygotuje pytanka to odezwe się na GG : )

      Usuń
    2. to w takim razie czekam na pytanka :) :*:*

      Usuń
  4. ja się mogę zgłosić :>
    pierwszy nagłówek najbardziej mi się podoba:D
    Mieszkasz za granicą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o fajnie : ) to napisz mi swojego maila/GG i jak bede mieć gotowe pytania to sie odezwe : )

      Tak w Anglii ;p

      Usuń
  5. 4 ikona cudowna i te kolory aż miło się na nie patrzy, żeby nasz świat był tak kolorowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, ciesze się ze Ci sie podobaa :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne nagłówki szczególnie pierwszy <3 Chyba pierwszy raz jestem na Twoim blogu,podoba mi się tutaj :) Informujesz o postach?

    OdpowiedzUsuń
  8. Byiby mi miło,gdtbtś mnie infotmowała,jeśli chcesz oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, a jak chcesz byc informowana? mail, GG czyna bloga?

      Usuń
  9. To zależy,jak Tobie wygodniej.Ale raczej na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!
    1. welcome to the greatest show - pobrałam z tej notki koloryzacje
    2. we gonna let it burn - z tej również pobrałam koloryzacje;
    Dwie ostatnie sygnatury z najnowszej notki są moimi faworytkami.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    [imperium-grafiki.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest mi ich tak bardzo brak w naturze że musiałam sobie to zrekompensować w grafice ;)

    OdpowiedzUsuń