niedziela, 8 grudnia 2013

6. Thank You Very Much




 Dzień dobry, cześć i czołem ;-)

Ostatnio troszkę was zaniedbywałam więc postanowiłam odrobić, przez ostatnie dwa dni mialam wielką wene i ta daaam mam dla was 4 naglówki i 6 sygnatur. Szczerze mówiąć jestem dumna z tych prac, podobają mi się jak nigdy ;)

Jeszcze 16 dni i święta, jak ten czas leci pamiętam jak jeszcze jakis czas temu swieciło słonko evryday. Mimo iż za oknem brak sniegu to i tak czuje ten świąteczny klimat i mam ochote śpiewać kolędy. Na Wigilię przyjedzie do mnie mój kochany Menelosław jeje WERA WERA WERRRRRA! A Nowy Rok oczywiście u boku Migusia. Wszystko zapowiada się wspaniale ♥ A jakie plany macie Wy?


G R A F I K A:



  

 
 
 
 
 

Mam nadzieje że prace się podobają ♥

9 komentarzy:

  1. Nie lubię Bożego Narodzenia. Jest to dla mnie jeden z najgorszych dni w roku. Smutam wtedy cały czas :(
    Najładniejszy trzeci nagłówek, a sygnaturki tak śliczne, że aż dech zapiera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie? Jest ku temu jakiś większy powod?
      Dziękuję, ciesze się iż sie podobaja : >

      Usuń
  2. Ostatnie dwa nagłówki prześliczne <3 Sygnatury wszystkie super,,najbardziej podoba mi się druga :) Ja lubię Boże Narodzenie,ale Wielkanocy nie bardzo.Święta i Sylwester raczej spędze w domu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi zaś dwa pierwsze nagłówki naj Heh. Ja tam oba święta lubię, od kiedy jestem za granicą to są one Troche w mniejszym gronie ale nic do nich nie mam ;)

      Usuń
  3. Nie dobijaj mnie pisaniem o słoneczku, bo się zaraz popłaczę! Ja chcę całoroczne lato!!
    Wszystkie prace super :) Najbardziej z nagłówków podoba mi się 3, co jest w pewnym sensie dziwne, bo nie lubię zielonego koloru...ale on ma piękną kompozycję :)
    A z sygnatur najbardziej podoba mi się 2 i 4 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, lato powinno byc all the time :D
      Dziękuję dziękuję ciesze sie ze sie podoba ♥

      Usuń
  4. Informuję,że zmieniłam adres bloga :) Od teraz tylko na http://miejsce--snu.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeny a ja zimy i tego śniegu nienawidzę!!! :( Chcę lato i to słoneczko!!! :(
    Prace mi się podobają :* Jednak czegoś mi w nich brakuje, sama nie wiem czemu. Może dlatego, że już późno, a ja sama nie wiem co bredzę : D Lepiej jak pójdę spać ;p
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń