niedziela, 1 grudnia 2013

5. All I want for Christmas is YOU!




1 Grudzień oraz piąta notka na tym blogu! Wiem, wiem miała być wcześniej ale nie dałam rady. Przed wyjazdem nie mialam weny, po zaczęła się szkoła i moje lenistwo :c Nawet dziś nie przychodzę z wieloma dodatkami musicie mi to wybaczyć :) Co tam u mnie? Zimno to na pewno, w szkole jestem teraz na rotacji Graphic Design, ale jak na chwile obecną beznadzieja, zamiast grafiki robiliśmy maski ;o No ale chyba dlatego iż mieliśmy zastępstwo bo ani Craiga ani Dereka nie bylo przez ostatni tydzień w collegu. Mam nadzieje iż ten tydzień bedzie bardziej interesujący. 

Jak widzicie na blogu juz świateczny klimat ♥ Z szablonu nie jestem aż tak dumna, ale na razie zostanie taki jaki jest, mam nadzieje, że najgorszy nie jest. Jeszcze 24 dni i święta, jak będziecie je spędzać? Jakie plany na Nowy rok?Do mnie chyba przyjedzie mój Menelek na Wigilię a nowy rok oczywiście z Migusławem. Zaraz zacznie się bieganie po sklepach w poszukiwaniu prezentów hihi. Co moi kochani pragniecie dostać od Grubego Pana Św. Mikołaja? :D 

Dobra koniec pisania czas przejść do grafiki której jest bardzo maaalo :)

 









I na koniec, wywiad z osoba której grafike podziwiam od kilku lat...MISAO! 

Witam Cię serdecznie. Dziękuję iż zgodziłaś się aby odpowiedzieć na kilka moich pytań, jest to wielka przyjemność, że zachciałaś podzielić się ze mną i czytelnikami bloga baack-to-december informacjami o Twojej osobie jak i grafice którą tworzysz. 
Na samym początku chciałabym Cię poprosić abyś przedstawiła swoją osobę w kilku zdaniach, aby nasi czytelnicy byli świadomi z kim maja do czynienia.
No to jestem Misao z bloga natt-liv. Miło poznać.
Jeśli to nie tajemnica to skąd pomysł na Twoj nick?
Misao była bohaterką książek The Vampire Diaries. Do dzisiaj pamiętam, że miała czarne włosy z czerwonymi końcówkami i była wredną kitsune. Jakoś jej postać spodobała mi się – nie wiem czemu. Tak po prostu.
Wszyscy graficy zaczynali od zera, czy możesz opowiedzieć jak zaczęła się Twoja przygoda jako graficzki? Od jakiego programu zaczynałaś i jak doszłaś do tego co robisz teraz?
Zaczęłam graficzkować dawno. Jakieś 5 lat temu? Możliwe. Zaczynałam na stronie poszkole.pl gdzie upiększałam swój profil jak mogłam. Moim pierwszym programem i zajęciem był photoscape i w nim zamalowywałam tło postaci na czarne, żeby pasowało do tła na stronie. Tak w zaufaniu – wyglądało to koszmarnie bo nie miałam nerwów równo tego zamalowywać.
Co było najgorszą częścią tej podróży?
Brak pomysłów, chęci do pracy w niektórych momenatach.
Czy jest jakiś inny grafik/graficzka który/która Cię inspiruje? Jeśli tak kim jest ta osoba?
Nie inspiruję się – a podziwiam. Staram się odnaleźć swój własny styl, choć nie spieszy mi się z tym. Robię co popadnie i jak przypadnie. A podziwiam dużo graficzek, a szczególnie Carllton. Uwielbiam jej styl, jest zawsze zadbany i bajeczny.
Co Ty sądzisz o swoich pracach? Jesteś dumna ze swoich finałowych prac?
Jestem amatorką jeżeli chodzi o taki typ grafiki. Nie jestem dumna, bo zawsze mogło być lepiej, ale niektóre prace mi się podobają i nie narzekam ;)
Czym dla Ciebie jest tworzenie grafiki?
Hobby, rozrywką.
Czy sądzisz iż w przyszłości będziesz chciała wiązać z tym swoje życie zawodowe czy raczej jest to coś co będzie oderwaniem od tego świata?
Nie, jestem po studiach informatycznych i po fakultecie z PR. Grafika to moja pasja, a nie źródło utrzymania.
Tworzenie jakich prac sprawia Ci największą radość, a jakie sprawiają trudności?
Jak Peruna kocham, nienawidzę ikon. Nienawidzę jak jasna cholera. Nie umiem ich robić, za mały format. Najbardziej lubię robić… nie wiem nawet. Nagłówki to przeżarty typ – ale odpowiedni format. Ostatnio polubiłam robić bannery. Nie są genialne, ale przyjemnie się je robi.
Skąd czerpiesz pomysły na te wszystkie prace?
Zazwyczaj otwierając photoshopa nie mam żadnego pomysłu czy wizji na pracę. Robię co mi wpadnie pod rękę.
Ile czasu tak mniej więcej zajmuje Ci stworzenie jednej pracy?
Zależy jakiej. Prosta sygnatura do 10 minut a nagłówek do 30 maksymalnie. Ale są prace, które potrafię zrobić w 5 minut.
I tak dobrnęłyśmy do końca naszego wywiadu, mam nadzieję iż pytanie nie były męczące i trudne. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za poświęcenie mi Twojego czasu. 
A o to dowod na to ze Misao jest geniuszem w tym co robi! 

No na dziś to tyle, do usłyszenia 
xoxo .




8 komentarzy:

  1. Śliczny nagłówek z szablonu głównego i ten klimat *.* Mi jakoś nie wychodzi nic zimowego ani świątecznego :(
    Nagłówek wyszedł ci świetnie tylko ten napis mi jakoś nie pasuje. No i mawet wywiad z Misao ci się udał :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, mi tez nic nie wychodzilo, masakra zrobilam jeden zdenerwowałam się i wyłączyłam ps'a. A po chwili sie uparłam i o coś tam wyszło :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Chciałam napisać w zakładce kontakt, ale tam nie ma żadnego kontaktu :C Mam dla ciebie propozycję, mogłabyś odezwać się na GG(33204617) lub na email(wolałabym na email xd): bleachowa@gmail.com ? : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek bardzo mi się podoba :) Chociaż napis tak średnio pasuje...
    Z prac, które dodałaś do notki, najbardziej podoba mi się druga sygnatura
    Wywiad z Leną bardzo ciekawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    Z poprzedniego postu tj. 4 pobrałam koloryzacje ;).
    Pozdrawiam, Lady Spark
    http://graphicpoison.blogspot.com/ - głównie tu teraz będę używała pobranych dodatków.
    LS

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się 1 sygnatura :)Śliczny szablon szczególnie nagłówek;* Nowy post u mnie na blogu,zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń